| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

To je oboustranné.
Napsala jsem to takhle schválně a řeknu ti proč:
protože já jsem v práci (a je to tak jedině dobře) povinna se chovat slušně ke každému, nezávisle na tom, jak se ten člověk chová ke mně. Kdybych to nedělala, pofrčím z práce na hodinu a -opakuju- je správně, že to tak je.
Bohužel se ale častěji než vyjímečně setkávám s lidmi, kteří jsou přesvědčeni, že když mluví s učitelm, mluví s někým, ke komu se slušně chovat nemusejí a kdo je přinejmenším hloupý či neschopný, jinak by nepracoval ve škole.
Úplná klasika je rodič, který někde uplichtil ekonomku a pracuje jako podržtaška v nejmenované nadnárodní firmě, kde všchni svorně pohrdají státními zaměstnanci.
Otevřeně přiznávám sklon se na takové lidi dívat úplně stejně shora, jako shlížejí oni na mne. Dobře to není ani pro jednoho z nás.
Ale zatímco já jsem v byznysu dělala a vím, že tam není chleba zadarmo, opačně to kupovu lidem nedochází, to je kus omezenosti, který mi vadí.
Respekt k lidem, kteří sami nic neumí, ale o to víc mají kritiky k bližním, ten mi asi fakt chybí.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 6-6= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.