Přidat odpověď
no Borisko - nevím o jak vzdálené době píšete a určitě se najdou čísla, která se snaží to nějak ošidit, ale, že by tedy dnes v době digitálních tachografů a statelitního sledování GPS, seděl nějaký řidič na rybách nebo něco podobného ... no tak už ani náhodou
znám tuhle práci z obou stran - jako dispečer a mám doma kamioňáka - a nevím, jestli vy co tak opovržlivě o řidičích MKD píšete, jste si to na vlastní kůži někdy zkusili
vstávat, kdykoli začiná výkon, takže třeba ve dvě ráno - a jet předepsaných 8-9 hodin, nikoho nezajímá, že den předtím třeba 6 hodin makal a pomáhal nakládat nebo vykládat
jede - nastydlej nenastydlej, nezná často soboty, neděle, vykládky nakládky v 5 ráno nebo v deset večer, je to docela těžká práce, to je teda můj názor a zaplacený to tedy v žádném případě není
kdyby nebylo alespoň těch diet - které mimochodem, skoro žádný řidič za jídlo neutrácí - tak by to asi nedělal vůbec nikdo za 14-15 tisíc měsíčně
Předchozí