Morunko,když jsem do toho šla,měla jsem právě obavy z toho,že to nikdo chtít nebude-ale postupně jsem prošla školením-co se týká produktů,komunikační a sama se divím,že prostě ty lidi jdou zpracovat i po telefonu a někteří si už i na tu strategii toho,že nemusí nikam chodit a banka jim volá a vyřídí si to po telefonu nebo jen sjednáš schůzku a oni sami nemusí nikam volat-prostě je to pro ně pohodlný a jdou do toho
Ale aby člověk byl opravdu dobrý prodejce,tak je opravdu potřeba projít kvalitním komunikačním školením,kde tě to prostě naučí.
Jedna kolegyně právě než nastoupila se mnou sem,tak dělala kdesi jinde právě taky telefonistku,že nabízela nevím co,ale bylo to o tom,že ji přijali,dali script,řekli tady si sedni a volej a prodávej.....toť vše.Což pro kvalitní výsledek práce je hodně málo