Přidat odpověď
jinak - k náplni práce, pokud jde o poradce obecně:
měl by umět posoudit vaši finanční situaci, kde jsou rizika, kde je možnost úspor, který produkt potřebujete, který je pro vás nejvýhodnější (ať již spoření, úvěr, pojištění) a který finančně zvládnete.
"narvat" klienta do nevýhodné smlouvy, či do té, kterou klient finančně nezvládne znamená její zrušení, poradci za smlouvy a klienty ručí určitou dobu (někde 3 roky), tudíž provizi vracejí v případě, že smlouvu vypovíte či zrušíte.
Základem práce je tzv. "budování kmenu" - p.s. pokud jsme nepřesná, on mne nadšeně někdo opraví. To znamená, budete-li potřebovat spoření pro děti, pojištění bytu, změnu pojištění auta, prostě cokoliv týkajícího se podobných záležitostí, úvěr atd.. měli byste k sobě vzájemně mít poměrně otevřený vztah a nejspíš i dobrý.
Dobrý poradce se stará o peníze Vaší rodiny tak, abyste byli spokojení všichni, nesnaží se krátkodobě rychle vydělat (jak jsem psala, on provizi nedostává hned, musí naplnit tzv. kauční konto, ze kterého mu naopak strhávají zpět peníze, kdy si to klient rozmyslí). Tudíž takové to "lapání" je krátkozraké, za čas se sám provaří a pak musí lovit ty dušičky jinde.
Asi to zní naivně, ale podobné vztahy jsme navázali v pojišťovnictví (po 10-ti letech pojištění, kdy už je to poradci fakt dost jedno), jsme byli osloveni, že máme podepsat změnu smlouvy.
Zjistili jsme, že by to nebylo nijak výhodné a poradce - sám prohlásil "HLAVNĚ NEPODEPISUJTE"... ten produkt je opravdu stále dobrý pro Vás, pro pojišťovnu už tak ne. Ano, stále ho trochu "lustrujeme". Nelhal.
Předchozí