Bodlínku, prošla jsem všechny maily i zdejší diskusi, ale kontakt na paní Imlaufovou ani kdo to je, jsem nenašla
Já taky nechápu proč SPC spolupracuje se školou. Ona prostě vůbec pojem domácí vzdělávání nechápe. Představuje si ho, jako, že nám škola vypracuje plán a zadává nám podle něj úkoly. Vůbec nechápe, že by to mohlo být jinak a nejde jí to vysvětlit, protože to prostě pro ni neexistuje.
Pokud bych mohla ten idividuální plán stanovit sama s učitelkou(což nevím, zda je z hlediska různých předpisů možné), tak by to bylo v pohodě. Prostě bych si v SPC jen nechala potvrdit diagnozu a pak už by mi byli ukradení. Ale já prostě nevím, jestli to jde.
Třeba to psaní hůlkovým písmem, to by pro nás bylo to pravé ořechové nejméně na první rok docházky, možná i na dýl. V podstatě si jsem jistá, že letos psací písmo ne. Kromě toho, že by s tím byl strašnej stres, tak by to bylo dření na úkor obsahové složky napsaného, což je přesně to co nechci. Připadá mi důležitý, aby dítě umělo vyjádřit na papír svoje myšelnky a ne, aby umělo psát psacím písmem.
A s těmi výstupy na konci třetí třídy- já to chápu tak, že to je závazné pro školu na základě RVP, ale pro nás je pak závazný ŠVP, který je stanoven školou na každý rok zvlášť. Takže úlevu bych potřebovala, i kdybychom nezvládli už první ročník. Nebo to tak není?