Milé maminky, prosím o radu (zkušenost) s reklamací rostliny zakoupené přes internet - nedávno (cca před 4 týdny) jsem zakoupila rostlinku mandarinky - přišla opravdu moc hezká rostlina (i se spoustou plodů a květů). Nicméně po 3 dnech jí začaly padat listy. Kontaktovala jsem prodejce - dle jeho vyjádřená je rostlinka v pořádku, je to reakce na změnu prostředí a mám ji méně zalévat. Přes veškerou snahu mi z krásné rostlinky zbyli pouze 2 listy. Je možné rostlinku reklamovat? Vztahuje se na ni záruční doba? Pokud ano, zkoušeli jste to někdo? Jak jste pochodili? Moc děkuju!
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.