| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Dobrý den,
došel mi balík objednaný přes internet. Jedna část z něj chybí, nejdříve se paní vymlouvala na poštu, že ji někdo ukradl. Na poště zjistili, že cena reklamovaného balíku je stejná jako při podání. Paní je mi ochotna vrátit jen částku, která odpovídá ani ne 50% částky potřebné k zakoupení nové chybějící částky. Teď požaduje vrácení balíku, ale zase chce, aby poštovné bylo na mě. Mě se to vůbec nelíbí, nechci platit ani korunu za její chybu. Jaká mám práva? Jak postupovat při žalobě? Co poštovné, musí mi vrátit i náklady na poslání balíku? Děkuji za rady.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 1+1+1= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.


(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.