Přidat odpověď
no vidíš, já mám 3 kluky, je jim 9 a půl, 7 a 3, jsou hodní, dokonce to o nich tvrdí i ostatní včetně učitelek ve škole a v kroužkách, nemám s nima problém, když něco rozlijuou, tak postupuju stejně jako popisuješ ty, jen s tím rozdílem, že pokud je to náhodou, nechtěně, tak ješě řekmnu, že se to občas stane i mně, ale když řeknu "nesmíš brát ten sirup, je to moc plný, rozliješ to" a on ho stejně vezme a rozlije, tak prostě po té prdeli jednu dostane. Protože neposlechl.
záleží jenom na situaci - no a taky na mé náladě a jeho náladě
prestože se snažím respektovat, že je to dítě, nehodlám respektovat porušování mých zákazů. Ono se dětství bez zákazů moc neobejde, musí se všechno naučita ne všechno je vhodný na sobě vyzkoušet.
A když řeknu NESMÍŠ brát sirup a on ho vezme, jak bych se mohla spolehnout na to, že řeknu NESMÍŠ vběhnout pod auto?
přece jenom batoleti těžko vysvětlím, co se může stát, a nani jsem neměla chuť to tomu batoleti nějak vysvětlovat.
Takže i na pitomým příkladu se sirupem je vidět, že je dobrý naučit dítě vědět, co znamená NESMÍŠ
Předchozí