Ahoj
Tak my jsme měli stejný problém.
Pronájem Digi jsme ukončili po víc jak roce,v tom by nebyl problém, taky jsme měli poruchu, nic se nedělo, volala jsem tam několikrát,aby s tím něco udělali a nic, tak jsme po 14 dnech službu chtěli zrušit, musí se to písemně,tak jsem psala dopis, pak dorazilo od nich vyrozumění, že musím vrátit zařízení - přesně tak jak píšeš ty - 3 způsoby, tak volám technikovi, ten se neobtěžoval mi to ani zvednout,ale asi až na nějaký x pokus to vyšlo a jeho služby byly mnohem dražší(cca 500 kč výjezd) než poslat to poštou i s pojištěním (110 kč pošta) tak jsem to raději poslala na jejich sklad.
Chtěla jsem jim to odvézt,ale měli jsme před dovolenou,tak jsem to nestíhala - záleží odkud je Váš technik, pod kterého spadáte.
Každopádně přeji,aby vám to dopadlo dobře
,jako firma mě šíleně zklamala, vůbec nejsou ochotni, když je problém reagovat