| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Ahoj
Tak my jsme měli stejný problém.
Pronájem Digi jsme ukončili po víc jak roce,v tom by nebyl problém, taky jsme měli poruchu, nic se nedělo, volala jsem tam několikrát,aby s tím něco udělali a nic, tak jsme po 14 dnech službu chtěli zrušit, musí se to písemně,tak jsem psala dopis, pak dorazilo od nich vyrozumění, že musím vrátit zařízení - přesně tak jak píšeš ty - 3 způsoby, tak volám technikovi, ten se neobtěžoval mi to ani zvednout,ale asi až na nějaký x pokus to vyšlo a jeho služby byly mnohem dražší(cca 500 kč výjezd) než poslat to poštou i s pojištěním (110 kč pošta) tak jsem to raději poslala na jejich sklad.
Chtěla jsem jim to odvézt,ale měli jsme před dovolenou,tak jsem to nestíhala - záleží odkud je Váš technik, pod kterého spadáte.

Každopádně přeji,aby vám to dopadlo dobře~x~~R^~R^,jako firma mě šíleně zklamala, vůbec nejsou ochotni, když je problém reagovat~Rv

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Před vložením příspěvku se musíte nejdříve přihlásit.
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.


(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.