| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

MOje dcera má taky asi nějak stejné to postižení podle toho vašeho popisu. Byla integrovaná do první třídy klasické školy a opravdu chodila také do třídy kde bylo jen 13 dětí. Je potřeba poznat učitelku která bude mít dceru, zašla bych si na dny otevřených dvěří a podívala se na způsob vyuky a i si promluvila s učitelkou, která by ji měla mít. Dceři nejvíc pomohlo domácí vyučování v první a druhé třídě každý den dvě hodiny doma a pak do školy. Je ovšem potřeba mít nějaké určité vzdělání, ale můj názor je, že to není až tak potřeba pokud je to člověku dané tak to zvládne. Je také možnost nějakého zkušebního pobytu v té speciální škole. Je to vše velmi těžké se rozhodnout a já byla zásadně proti tomu, aby dcera byla přeřazena do speciální školy, právě díky špatné přizpůsobivosti v novém prostředí. Na speciální škole mají dvě hodiny týdně logopedické cvičení, neučí se vše tak dopodrobna. Mě hlavně speciální škola dala to, že jsem si začala vážit toho jaká dcera vůbec je. Člověk když tam pak vidí jak se některé děti narodí postižení tak je rád jaké to je. Určitě se tam učí míň, jenže já si říkám, na co by bylo dceři nějaké rozbory vět, nikdy to potřebovat nebude, také jsem měla nyní možnost srovnat učení ze 6 třídy klasické a 7 třídy speciální v matematice a určitě dcera umí matematiku, ale co do obsahu ještě se to co v téšesté třídě neučila. Opět ovšem nač bude potřebovat dělení desetiným číslem. Mě učitelka říkala na klasické základní škole, prostě jsou v dnešní době kalkulačky a je potřeba hlavně naučit postup a to samé na psaní, prostě počítač pomůže. To si myslím je ten nejlepší způsob jak se k tomu postavit. Určitě je potřeba umět psát psacím písmem a pak ho umět i číst, ale jde to také i jinak. Také měla dcera doporučeného ped. asistenta ale nikdy ho i přes žádosti školy nedostala. Ovšem mám různé příbuzné v Praze a tam hodně děti ty asistenty mají, jsou tam jiné možnosti než u nás. Pozeptala bych se ještě třeba sousedů jaké mají zkušenosti s tou určitou učitelkou. Co píší občas některé maminky tak dítě chodilo do speciální a pak ho přeřadili do klasické školy a po třeba roce ho zas vraceli nazpátek. Jak jsem srovnávala to učení v matematice tak ta dívka konkrétně už jednou propadla a nyní má dělat opravky z matematiky opět. Co to pomůže když chodí do klasické základní školy a vyjde ze sedmé třídy, i když tyto děti s ADHD nenechávají propadnout. Bez vašeho souhlasu vás nikdo nemůže donutit dceru dát do té speciální školy. Kdyby jste chtěla ještě nějaké doplňujicí informace tak napiště na email slepenina@seznam.cz, ráda ještě odpovím na otázky, jsou to naše zlatíčka a tak je to hlavně pro ně.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 6-6= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.


(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.