v Lidlu jsem nedělala,ale prošla jsem Tescem,Globusem a Hypernovou.pohovory byly vesměs stejné,zajímá je stav,děti,praxe,ochota práce o víkendech.a ještě u těch dětí,jak to bude s hlídáním,pokud budou nemocné.. práci tohoto typu už bych dělat nechtěla a jako pokladní už vůbec ne.všude pořád chtěly přesčasy,ale neproplatily ani jedinej,když bylo moc hodin navíc,tak je prostě stornovaly a dělaly,že neví,to byla specialita Globusu.neustálá buzerace,nejen od vedení,ale i od zákazníků,protože těch slušných je opravdu málo,mohla bych dlouze vyprávět.tak že chce to mít hodně pevné nervy a připravit se na cokoli a zvláštˇ za kasou,tam před nepříjemným,rýpavím zákazníkem,co má zrovna potřebu si vylít zlost nikam neutečeš..hodně štěstí ti přeju