Ti dělají pasiv i aktiv.
Call centrum: telesales, infolinka, asistenční linka, virtuální recepce, zákaznická podpora, telefonické sjednávání schůzek, lead generation, vymáhání pohledávek, soft collection, back office
Jedno CC vedu, takže k pohovoru doporučuju:
- pozitivní ladění
- vědět, proč to chceš dělat
- klidný, přátelský, asertivní projev
Modelovou situaci můžeš natrénovat doma s mužem, o to líp se ti potom bude reagovat. Typy situací:
- nabídka zboží
- zákazník stěžující si na služby
- nedodání zboží
+ cokoli, co vyplývá z inzerátu, na který jsi odpovídala.
A ještě detail: upovídanost není plus.
Jinak dá se to dělat leta, mám u sebe operátory, co to dělají i 8 let, ale je fakt, že většina se točí tak po dvou, třech letech. Nicméně naše CC je jiné, není to callcentrák.