No minulý rok pro začátek - první třída - jsem psala tech pár slovíček do sešitu - dělám dětem dopředu úkolovací sešity - nemáme učebnice, hrajeme si konverzujeme a tak. No a do těch pracovních sešitů jsem občas zařazovala spojovačky, kdy to bylo jen anglicky ne obrázek (bez výslovnosti) třeba s českým atd. Potom později třeba u číslic či dnů v týdnu dávám doplnění chybějících písmen a teď zjisťuji, že když třeba dám do věty doplnit celé slovo, tak to většinou doplní dobře. Anebo když třeba napíšu cvičeníčko na odpovídání že třeba co je co, tak v příkladu je poprve this is, a pak už to doplní dítě opisováním samo a na příští stránce už to ví. ALe nijak na tom nebazíruji. Vůbec. Jdem mi spíše o mluvenou angličtinu, praktickou. At si prostě ale zvykne, že uvidím mother, a řekne madr
Takže učím svou vlastní zajímavou snad někam vedoucí metodou
CHci říci, ano učím své děti to nejlepší a nejlepším způsobem jaký znám a jsem schopna používat!!!