| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Jsem v šoku!
Teď přišel syn ze školy s tím, že mu spolužák vyhrožuje!
Prý mu řekl, že mu zabije otce! Neskutečné a nepochopitelné! Kluk je neskutečný grázl. Tahá se po městě s nějakými velkými kluky a mluví jako dlaždič. Mimochodem, oběma je 10let. Jak si může takový floutek dovolit říct něco takového? Syn přišel ubrečený, prý se mu ten kluk i posmíval a byl na mého syna fakt hnusný.
Psala jsem učitelce (mají úplně novou, která je ještě nezná) e-mail a chci zajít zítra do školy.
Jak to mám řešit? Rodiče kluka spolu nežijí, každý žije jinde, takže bych musela řešit oba rodiče. Navíc oba jsou příšerní. Jeho otec je grázl neskutečný, řídí opilý (před pár lety zabil autem mého spolužáka), chová se agresivně a arogantně. Jeho exmanželka je stejná jako on, arogantní semetrika, která se na ostatní dívá jako na brouky ~Rv

Co s tím? Nechci, aby se mému synovi někdo vysmíval a vyhrožoval! ~n~

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 8-4= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.

Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.