ahoj Lorax,
to co jsi napsala je moc zajímavý. Za prvé, málokdy má dítě skutečnou diagnozu hyperaktivity aniž by si toho všimla matka, ta to většinou ví první že
?
Možná může mít v budoucnu nějako poruchu typu dys a proto působí v některých činnostech neobratně.
Spíš než hyperaktivita mi to celý přijde o vztahu k autoritám, on předpokládám do žádných kroužků nechodil, v kolektivu nebyl a pokud ano tak s tebou (to není kritika, podle tvého popisu je dobře, že nešel do školky) a proto prostě není zvyklý soustředěně s učitelkama pracovat, uznávat je jako někoho koho musí bezvýhradně poslouchat. Podle mě se to časem opravdu spraví a on se to naučí a teď už je na to správnej čas. Podle hlášky o půlkách bych řekla, že je to originální kluk, kterej vždycky bude asi trochu svůj a ti mají holt trošku problémy začlenit se do stádečka.
Další věc je, že některý paní učitelky jakoukoliv odlišnost špatně snášejí a připadá mi hodně prazvláštní po týdnu kluka posílat do PPP. Pokud ti v poradně nic neřeknnou o dgn. hyperaktivitě, tak bych se i soustředila na to jaký jsou paní učitelky a jak se k dítěti chovají. Máme zkušenost s mým bratrem, kterej byl v jedný třídě problémový dítě tahaný po psycholozích a ve druhý třídě andílek jehož učitelka zbožňovala. Tak držím palce.