Ne, nepraktikuju přesné hodiny jako ve škole. Toma učím podle osnov 2.tř.ZŠ co mi dala jeho pani učitelka v ČR, má stejné učebnice co jeho děti ze třídy. Jůli je něco přes 5 let, normálně má na školu času dost, ovšem ve FR se děti učí už psát ve školce, takže nám nezbývá, než se učit psát.
Až se nasnídáme, tak si chvíli hrajou a já si udělám podrobnější přípravu na dnešní den, ale přípravu na celý rok mám od září a přípravu na každý týden si zhruba dělám průběžně.
Učíme se u velkého stolu v kuchyni a já u nich sedím. Většinou se jednomu věnuju a ten druhej má zatím samostatnou práci, např. Tom má vypočítat pár příkladů a s Juli zatím dělám uvolňovací cviky do písanky, pak třeba dělám slovní úlohy s Tomem, abych věděla, že tomu rozumí a Jůli si zatim vybarvuje obrázek k té písance. Novou látku s Tomem probírám a Jůli má třeba 10 minut přestávku - buď si u nás maluje nebo si vedle na koberci hraje nebo prohlíží knížku.... atd. atd. Tom má teď např. v prvouce téma "podzim", tak si o něm povídáme dohromady, vyšlu je třeba na zahradu posbírat barevné listy a ty pak malujeme, Tom si udělá jednoduchý zápis do sešitu prvouky co má ze školy.... Tak 3x týdně něco tvoříme, většinou po obědě a něco tématického. Tělocvik nevedeme - oba se přes den nalítají..., jezdí na kole, na koni a šplhají po skalách (a na zahradě po stromech
A hudebku mále vprůběhu celého dne