Na jakou instituci se mohu obrátit, abych se dovolal spotřebitelských práv, případně kde mi poradí jak postupovat při reklamaci? Doporučujeme vám obrátit se na spotřebitelské organizace, kde jsou kompetentní poskytnout vám kvalifikovanou konzultaci:
Sdružení obrany spotřebitele (SOS) tel.: 224 239 940, 222 210 151, 603 248 266, fax: 224 239 941 e-mail: sos@spotrebitele.info internetová adresa: www.spotrebitele.info poradna pro spotřebitele: www.spotrebitele.info/poradna/
Pro získání okamžité odpovědi můžete volat v pracovní dny mezi 9–17 linku SOS po telefonu 900 08 08 08 s dotovaným tarifem 8 Kč/min.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.