Přidat odpověď
Mám dceru v primě, u ní nebylo o čem uvažovat, byla v mnoha věcech napřed a i přes poctivou snahu školy o individuální přístup k dětem se prostě začínala lajdat a stagnovat, když viděla, že jí stačí jet na 50 a míň procent a mít jedničky. Chtěla na gympl i sama. Dostala se na dva, oba dost nacpaný, vybrala si ten, kterej chtěla ona (já bych byla pro ten druhej, ale já tam chodit nebudu).
O žádný dětství nepřichází, kromě školy chodí do ZUšky na výtvarku, hraje na klavír a tancuje, zůstává jí spousta času na její normální zájmy, učí se víc než na základce, jedou rychlejc, sice ji udržení slušných známek stojí víc práce, ale je celkově spokojenější. Z mého pohledu jí navíc velmi prospělo, že tam s nima už nezacházejí jako s malýma dětma, jak to bylo na ZŠ.
Předchozí