Přidat odpověď
Jo, Twído, a neboj, všichni se zákonitě nezhorší. Dcera měla na ZŠ samé jedničky až do 7. třídy, tělocvik jí taky moc nešel, ale učitelka jí dala vždy za jedna a na gymplu měla v pololetí 2 dvojky a na konci samý. Ale je fakt, že se dost učí, píšou hodně testy a ona je hrozná puntičkářka, nedovolila by si přijít nepřipravená, tak všechny předměty drží na 100 %. Tuhle dostala z písemky z dějáku 2+ a nechala se ještě tu samou hodinu vyzkoušet, dostala jedničku. Hlavní rozdíl vidím v tom, že na základce psali např. čtvrtletku, tu měla hotovou za 15 minut a zbytek si jenom kontrolovala nebo seděla a čekala na ostatní. Tady na gymplu mají čtvrtletku tak nabitou, na 2 listy A4, popsanou příkladama a je to vypočítaný tak, že dopíšou poslední příklad a zvoní. Zrovna minulou středu psali čtvrtletku z matiky a zasekla se na těžké konstrukční úloze, ztratila čas, ale dala ji dohromady, musely se tam ještě dopočítávat úhly, protože znaly málo údajů a pak jí zabral celý ten scénář: zápis, náčrtek, rozbor, zápis konstrukce, samotná konstrukce a počet řešení. Ona tuhle úlohu chtěla mít, protože za ni bylo nejvíc bodů. Pak ale měla málo času na zbytek, říkala mi, že to dopočítala jen tak tak, třídní už sbírala testy a ona si to ani nestačila zkontrolovat. Ale dostala jedničku, ztratila 2 body. Je to tam docela frmol, ale když se podívám na stránky našeho gymplu, tak např. osmiletý cyklus měl loňský rok 100 %-ní úspěšnost při přijetí na VŠ (32 žáků ve třídě, na VŠ se hlásilo 32, přijato 32). Což je super. Ať se toho dcera nebojí, určitě to zvládne, když je na ZŠ taková šikulka.
Předchozí