Přidat odpověď
Hanko, kdybys viděla, co měla dcera na 2. stupni za exempláře ve třídě, tak by ses mi nedivila, že tak píšu. Ve třídě jich bylo 16, celkový průměr třídy 3,9, hrůza. Vůbec nechci dceru nějak vyzdvihovat, ale fakt byla si jediná, kdo se připravoval na výuku. Všem ve třídě to bylo jedno, měli zájem o cigarety a alkohol, který konzumovali i v polední pauze mezi odpoledňákem. Ve třídě neměla jedinou kamarádku, se kterou by našla aspoň částečně společnou řeč. Moje ségra má kluka teď ve sedmičce, nedostal se na gympl z 5. třídy a letos to budou zkoušet znovu, protože mají ve třídě podobný úkaz. Zadané referáty nikdo nenosí, ségry kluk se už ani nesnaží učit, protože to, z čeho píšou písemky, jak říká on - zvládnu levou zadní a přesto děti u něj ve třídě mají trojky, čtyřky. Tak čím to je? Já si myslím, že tím že ty studijní typy odešly na gymply a zůstali tam žáci, kteří mají v žebříčku zájmů školu na posledním místě. A to chodí do jiné základky než naše holka. Bojím se toho, že to právě tak funguje i jinde, ještě teď mám vnitřní zlost, když mi dcera v 7. třídě řekla, že jim učitel na češtinu diktoval diktát z učebnice pro 4. třídu, říkal jim čáry i před "že" a děti to stejně zvoraly. Mám ještě mladší cácorku, zatím ve školce, ale jestli jí to ve škole jenom trošku dobře půjde, určitě to půjdeme zkoušet z 5. třídy na víceletej.
Předchozí