Mám syna v primě. Pro mě je to něco co potřeboval ...jak se vyjádřila moje mamka: " Luk nám od září pookřál!"
Lepší kolektiv....ty děti jsou jiný...vyspělejší...
Víc učení...no nevím...víc úkolů jo...malinko víc učení před písemkou....
NEznatelné zhoršení....vychází mu momentálně 3 dvojky....,ale ze známek , že by mohl mít i za 1...kdyby se víc šprtal...což začal dělat teprve poslední dobou.....
Já si třeba nedokážu představit jak nutím 14-15letý dítě , který do tý doby na učení nešáhlo,aby se začalo učit....prostě jsem se bála, že prošvihneme tu tvárnost jak tu někdo psal.
Odpoledne stíhal: výtvarku, a 2x orientační běh a v sobotu závody. NAstala skoro zima odpadl jeden trénink a sobotní závody.
A mě stačí když doma slyším: "maminko já tam jsem tak rád!"
Psala tu Líza- půlený hodiny na spoustu předmětů, výlety k předmětům....sposta filmů, promítání na zeĎ....mladý pán se ve škole nenudí..nikdo mu nemusí vymýšlet práci navíc(což se dělo celých 5let přírodopis a vlastivěda, sem tam matika....)-šetříme nervy učitelům odchodem na gympl bych to nazvala já.....
Pokud Luk bude chtít přejít...já mu bránit nebudu...3roky mele o tom, že bude stavět lodě...pořád si něco maluje a vymýšlí...pokud ho to nepřejde...budeme se s manželem snažit,aby mu ten sen vyšel.
LEtos jsem mu sehnala kalendář plný lodí.
pro inspiraci.
Jinak Luk by přecházel stejně na jinou školu...k jiným dětem.....takže změna kolektivu by tu byla tak jako tak.