štěpánko,
no jinej rozum mám, ale stejně bych se bývala učila lépe než na své střední.
Val.,
ale tak to bylo všude, i u nás. Navíc k tomu děsně kurevský laborky, deskriptiva smrštěná hned do celýho prváku, každej tejden 4 hodiny deskriptivy /to jako na gymplu vážně neměli, tohle tempo, tam navíc v prváku snad deskriptivu neměli vůbec/, hnusný rysy tuší, podle šablonek, pravítek, na milimetráky křivítkem. Připočtěme k tomu dobu, kdy se redispera nedovážela ze "západnách zemí", kdo měl redispero byl bůh, ostatní kreslili a tuš se jim vždy nejlépe nakonec vylila na celou hotovou práci. Přestože tyto práce zabíraly děsný množství času, tak za ni byly jen pomocné známky (to píšu pro Štěpánku, to je ta třeba dnešní úplně zbytyčná dvojka). žádnej net, všechno ručně, maximálně od spolužáka výsledný graf překreslit přes okno a to ráno v 7, neboť od osmi byly další laborky, na kterých se ta minulá práce odevzdávala. Profesoři většinou magoři, kteří neuspěli v praxi, aneb kdo neumí, učí.
Jazyky, které by se hodily, snad jako jediná použitelná věc teď, byly zcela k ničemu, profesorka angliny chlastala jako duha, často vůbec nedorazila, posléze ji odvezli na léčení a stejně jsme měli probrat jen půlku toho, co na gymplu
Ano, takže jazyky jsme flákali (tedy vyjma RJ
).
Celkově opravdu náročný, nevím kolikrát víc než gympl, to se nedá, opravdu nedá vyčíslit. Gympl je procházka růžovou zahradou.