Já dlouholetou praxi v cestovní kanceláři mám a vím, že hooodně záleží na Tobě, jaké máš oslovovací a zaujímací, přesvědčovací schopnosti. Proč zrovna u Tebe má chtít objednat zájezd, proč ne přes net... Agentury, ale i cestovky, které zároveň prodávají provizně jsou často zneužívané jen coby zdroj vyzvednutí si papírového katalogu a objednají si to přes net přímo té dané cestovky- takže agentura vesměs nemá ani katalog a ani provizi, ale zase je to na Tobě jak zvládneš člověka zaujmout a přidržet si ho. Taky musíš vědět kolik peněz můžeš vložit do reklamy, která by musela být na začátku dost masivní. Vědět, jestli ta či ona cestvka má ještě zájem o smlouvu o obchodním zastoupení a kolik Ti třeba daná Invia přinese. Ony totiž provize ze zájezdů jsou většinou okolo 7-10% (za mě už těch 10% dávala menšina - těžko říct, kam se doma posunula po 6 letech, kdy jsem na MD) a jelikož Ivia sama prodává provizně, tak co vlastně provizním prodejcům nabízí za odměny asi těžko celou výši provize(ale třeba se pletu)...