Přidat odpověď
Pracuji v domově pro osoby se zdravotním postižením. Každý, kdo je zaměstnán v podobném zařízení ví o standardech kvality. Do našeho zařízení přicházejí různí lidé, kteří by nám mohli pomoci kvalitu poskytované služby zlepšit, protože vidí problémy, které my už nevidíme, zdá se jim divné to, co my už považujeme za normální atd. Napadlo mě, že by bylo dobré, aby si tyto postřehy nenechávali pro sebe, ale že bychom je využili ke zlepšení kvality poskytovaných služeb. Nejdřív bych chtěla udělat dotazník pro nového zaměstnance. Napadly mě otázky:
• kdo vám byl nejvíce nápomocen při získávání nových zkušeností?
• jak by bylo možné usnadnit novému zaměstnanci vstup do zaměstnání?
• co vnímáte v našem domově jako největší problém?
• jaké byste navrhoval řešení při odstraňování tohoto problému?
Určitě mě napadnou i další otázky, ale chtěla jsem poprosit - napište mi, jestli nějaké napadnou i vás. Jaké poznatky nového zaměstnance by bylo možné využít. Díky moc
Předchozí