Přidat odpověď
Lendulinko, to je to, co mě zajímalo. Vždyť se na vejšce musí tyhle věci proboha učit. Tak proč se tváří jakože to je španělská ves?
Nevím, jestli školního psychologa musí mít každá škola. U nás tedy na všech školách, které děti navštěvovaly, psycholog byl a s těmito věcmi učiteli pomáhal. A já třeba měla také konzultaci s psycholožkou a učitelkou dohromady a řekly jsme si co a jak. Tahle psycholožka bude teď i každý týden na hodinu docházet do A. třídy a pracovat s celým kolektivem, protože tam mají agresivního problematického chlapce.
Pawllo, jasně...Já prostě jen nechápu, proč proboha když je jasné, že syn je zřejmě dyskalkulik, nemůže s ním učitelka takto pracovat. Krom toho mi neříkej, že byl jediný na celé škole a za celou éru jejího učitelování. Tak i kdyby neměla papír vyloženě na něj, mohla přeci vyzkoušet metodu výuky pro dyskalkuliky na něj a viděla by, zda to funguje...Ten princip přeci spočívá v úpně jiných postupech a nevěřím, že se s tím v životě nesetkala....
Proto si myslím, že je to fakt o ochotě toho daného člověka. Kdo chce, vždycky cestu najde a kdo nechce...Asi jak píše Lendulinka to bude o té ochotě a lenosti.
Předchozí