| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Ahoj,

rozumím ti, taky se bojím. Manžel je často pryč a já jsem sama doma s dětma. Nemáme žádné bezpečnostní zařízení ani psa. Toho bych brala, protože tomu jedinému bych tu věřila, ale hodně cestujeme a byl by to pro nás problém a taky tu bydlíme přechodně a co když se pak budeme muset vrátit do 2/1 i se psem?!~a~. Zamykám dveře a žaluzie nemám právě pro to, aby bylo vidět, když se tu něco semele~:-D, jsem asi taky paranoidní~f~. ...ale v naší vsi žije vrah pro výkonu trestu, sice si vzal život stařenky, ale bylo to kuli prachum a tady si o nás hodně lidí myslí, že jsme sem pŕijeli přehazovat prachy vidlema. Manžel tu pracuje jako šéf jedný fabriky a už jsme po ekonomické krizi a nutnosti zbavit se některých pracovníku zažili i vyhrožování. V lonu tu u řeky rozbili nějaký dealerský geng, máme to 500m, teda já jsem ani tu akci v noci neslyšela~d~, ale mám obavy, že by sem třeba někdo mohl vtrhnout během útěku. Loni jsem vezla muže do práce a když jsme se vraceli domu po hlavním tahu, tak jsme se minuli s policejní kulkou, která zabila řidiče, zloděje ze směnárny. A když tu loni vykrádli napodzim barák soudedum, tak jsme byla na prášky, fakt. Ale nakonec se ukázalo, že to byli jen nějací notoričtí bytaři, co se potřebovali na zimu nechat zašít. Tak ti by snad nikomu neublížili.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 7+2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí: