| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Depo-Provera, proboha NEBRAT
Bylo toho už dost napsáno o tomto preparátě, tak za mě:
Klady
- laciná
- jednou za tři měsíce
- nemusím každý den myslet na to vzít si prášek
- podobné složení jako Implanon, který jsem měla před Depo-Proverou

Zápory
- dlouho se cítíš dobře a pak to nastává - řídnutí kostí
- pokud by jsi plánovala mimčo, prý dost problematické po této antikoncepci (no já rok po vysazení otěhotněla při léčbě následků z Depo-Provery)
- totální rozhození hormonálního stavu těla

Píšu ze své zkušenosti cca po dvou letech co jsem ji brala, začli potíže, najednou jsem začla šíleně přibírat na váze, bolesti kloubů.....
Depo jsem ihned jakmile bylo zjištěno co mně s tělem provádí vysadila a začla jsem léčit následky a co jsem se dozvěděla od lékařů tak má snášenlovost a dané obtíže byli docela malé, no jen musím konstatovat, že finančně mě následná léčba přišla o mnoho dráž než jakákoli jiná antiko.
Jen jsem byla trochu nazlobená na svou Dr., že mně neupozornila, že Depo může mít následky, které se nejen u mě dostavili, no odpověděla mě, že předpokládala, že si informace o všem vyhledávám, tudíž jsem poučena a že jsem si nestěžovala, no koho by napadlo, že s bolestí kloubů a kostí má jit na Gyndu a ne na ortopedii nebo na chyrurgii, tam bylo teprve zjištěno, co že mně to udělalo v tělem takovej zmatek.
TAKŽE ZA MĚ NEEE

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 3+2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí: