Založila jsem si od 1.1.2011 volnou živnost, mám ji při práci, jedná se o výrobu drobných dekoračních předmětů. Nevím ale, jak si mám nejlépe a nejefektivněji evidovat náklady a výnosy? Náklady beru jako nákup materiálu, nic víc bych tam asi nezahrnula, a výnos pak budu mít při prodeji svých výrobků. Mám dávat potencionálním zákazníkům příjmový doklad nebo si jen tak evidovat za kolik Kč jsem prodala? Nemáte s tímto někdo nějaké zkušenosti? Děkuji
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.