Musím říct, že klukovi se bižule líbí, už proto, že vyjdou za školu a hned se někde hrabou v hlíně, v kalužích, něco hledají apod. A je šťastnej. A tím, že mají Bi hodně ekologickou (celostní), tak to není zas tak těžký.
Pro mne to byl postrach, protože si nic nepamatuju a nějak nemám vůbec obrázkovou paměť. (Nepopsal bych svojí manželku, kdyby se ztratila - "příjemná, milá, ...tady je obrázek
") Takže dodnes v lese poznám tak akorát smrk (odlišit borovici a jedli mám problém) a hřib. Po čase ty problémy s pamětí v nějakých psychotestech potvrdili. Matematické řady někde 150 a paměť 90, jestli si to dobře pamatuju....
Takže cokoliv nelogického (systém a taxonomie především se všemi těmi brukvo-...) byla katastrofa, poznávačky jsem měl strašný, naštěstí byly minimálně a kantor mne trochu šetřil. A pak jsem měl celý systém vždy zpracovaný na podložce - lenochovi:). Drobně tužkou. A třeba kancelářskou sponku,aby se mi to nerozjelo.
Dneska bych měl papír z PPP - nemusí si nic pamatovat....
Ale musím říci, že ještě ve třeťáku na celostátním kole FO jsem si vzorečky odvozoval občas z rozměrových vztahů.(Jako že třeba jsem věděl že Watt je kg.m2.s-3 a z toho si odvozoval, jak se to vlastně počítá - hlavně v elektrice.)