Zdravím všechny a potřebovala bych poradit jak postupovat dál. V říjnu 2010 si dcera koupila v ALPINE-PRO termo bundu. nošena byla v říjnu, listopadu a párkrát v prosinci. vpůlce ledna si ji oblékla a rozbil se zip. V reklamačním protokolu stálu stálo : Reklamaci nelze uznat z důvodu nadměrného opotřebení. Víc se se mnou nikdo nebavil. Nelíbí se mi to, bunda stála 1600 Kč. poradte jak postupovat dál. děkuji za odpovědi.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.