| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Mám dotaz na vás, které (kteří) jste v "první linii" styku se zákazníky. Potkáváte se se situacemi, kdy komunikace se zákazníkem je neúnosná a jako nejlepší řešení se jeví odmítnout se s ním dál bavit?
Já se křečovitě držím toho, že se musím snažit udělat každého zákazníka spokojeným, vyhovět, odpovídám, vysvětluji, zdravím, přeji hezké víkendy... ale "na druhé straně drátu" se prostě občas objeví individuum (není to jeden člověk, ale je to prostě určité procento zákazníků), většinou píšící z mailu typu "prdylka356@něco.com", který/á zásadně nezdraví, maily nepodepisuje, má totálně blbé dotazy a není ochoten přečíst si ani naše obchodní podmínky ani to co mu na dotazy konkrétně odpovím v mailu... a to všechno kvůli tomu, že má "potenciální zájem" o zboží v ceně 60 Kč. Snažím se seč můžu, jsem milá, ochotná, vždy slušná, ale poté, co si s někým takovým vyměním 10 e-mailů denně (a ani v jednom nepozdraví a ani nevím jestli je to muž nebo žena) a on se popáté ptá, kolik ho to bude stát s poštovným, ačkoli jsem mu to už čtyřikrát napsala, mám chuť se na to vyprdnout, těch šest pětek mi za to asi nestojí ~t~ Nehledě na to, že zboží co prodávám je živé a je mi v těchto případech někdy až líto prodat to někomu, u koho vím, že to zaručeně chcípne ~:(
A co s někým, kdo toto dělá opakovaně, a nakonec nikdy neobjedná? I takové "štamgasty" máme, manžel to řeší tím, že "je šoupne na distanc" a odmítá jim prodávat. Mně se to trochu příčí, jak se furt snažím je uspokojit, ale někdy je to fakt neúnosné.
Jak takové exoty řešíte u vás?

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 3-2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.


(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.