Přidat odpověď
Katuš-to jste moc hodní... kdyby mi ve slušnosti napsali hned, že je to tak a tak, mávla bych nad tím rukou.....
Já jsem dělala vedoucí v kameném obchodě. Ceny byly stanoveny centrálně a hodně jsme měli problémy v období slev-neodpovídaly procenta, ale občas i chodily špatně etikety na zboží....
Tam se to řešilo tak, že zákaznice přišla se zbožím na kasu, buď suveréně nebo upozornila... Vždy jsme dávali zboží za cenu, která byla uvedená, popřípadě procenta do kupy... Řešilo se to slevou, která cenu upravila i v pokladně na nižší částku... Některé zákaznice z toho byly pravda trocha překvapené, čekaly, že se budeme dohadovat nebo tak, a některé začaly dost zhurta, ale vždy se všechno vyřešilo v klidu a ve prospěch zákazníka....
Jenže e-obchodování je věc jiná, jiné podmínky, jiná pravidla, jiná komunikace i přístup(tím nemyslím že jsou lidé na netu horší, jen je to anonymnější-já osobně jsem až do teď měla jen dobré zkušenosti)
Předchozí