Přidat odpověď
Nechci být konkrétnější protože samozřejmě takové věci veřejně řešit nesmím od toho jsou interní systémy,ale ...
Není to jen o formulce ze 4 vět - ta formulka je na základě systému (zdokonalování a růst zaměstnance) 1x ročně musí zaměstnanec vyplnit formulář ve kterém slibuje své firmě mnoho věcí - proklientský přístup, práci tak aby firmě přinášel finanční zisk, slibuje,že bude pracovat na svém vzdělávání,doplňování znalostí a zvyšování kvalifikace, slibujeme,že nikdy se nezachováme tak abychom poškodili zákazníka atd. No a v tom je ten háček. Kdykoliv mohou dohledat a dokázat mi,že jsem v tu a tu dobu nebyla úplně proklientská a že jsem třeba poskytla mylnou informaci ... To se stává dost často nejsme roboti a množství údajů které musíme znát a dokázat je případně dohledat je nesmírné,takže chyby děláme a oni nás na těch chybách mohou kdykoliv potopit. A dělají to. Zvlášť v jednom oddělení ... Ale to už je zase neschopnost vedoucího,který je tam pouze jako věšák na sako.
Druhá věc je ta,že samozřejmě většinou předcházejí vytýkací dopisy,ale to jakým způsobem jsou předávány také není úplně čistý. Jednoduše je to vydírání,většinou je to řečeno tak,že buď dopis nebo podepiš dohodu. Nepodepíšeš chceš dopis? Klidně,najdeme tři chyby - tři dopisy a pá pá s paragrafem. Nikdo nebude zkoušet zaměstnavatelovu trpělivost ... raději odejde dohodou a hlavně taky proto,že vedoucí dotyčného může potopit mnoha dalšími způsoby - např. přidělováním hůře splnitelných úkolů
Předchozí