Přidat odpověď
Prosím o radu jaky je spravny postup pri reklamaci. Koupila jsem si kulaty naramek, ktery je ze smaltovaneho kovu a na obou stranach je po obvodu zakoncen kovovym prstencem. Naramek jsem bezne nosila a ani ne po pulroce mi zustal jeden ten rantlik v ruce a zaroven s tim se odloupl kousek smaltu.
Dala jsem ho k reklamaci, po cca trech tydnech mi volali, ze je naramek opraveny, ovsem kdyz jsem pro nej prisla, byl pouze nalepeny zpatky ten okraj, ale chybejici kus smaltu zustal. Tudiz jsem ho neprijala a oni mi slibili, ze ho poslou zpet.
Muj dotaz zni, jak dlouho maji ted na tu opravu - opet dalsich 30 dnu? Jde mi o to, ze bych nejradeji zrusila kupni smlouvu a koupila si naramek novy, k tomu opravenemu uz nejak nemam duveru a chtela bych mit jasno, kdy tohle po nich muzu pozadovat.
Divala jsem se do spotrebitelskych prirucek, ale tam jsem tenhle konkretni pripad neobjevila. Dekuji za rady.
Předchozí