Morunko, ohledně aktivní linky bych chtěla napsat, že je tam kladený velký důraz na prodeje a na úspěšnost. Jsou nastavený hodně tvrdý normy ohledně práce, dodržování všech hodnot. To má i pasivní linka. Je to hodně velký dril. Musíš dodržovat na minuty délku práce po hovoru, pracovní postupy, máš předem určený, jak má hovor vypadat, hovory se neustále sledují a hodnotí. U aktivu je to neustále porovnávání výsledků úspěšnosti, což je dost stresující. Na rovinu si myslím, že pokud ti není vlastní prodávání, pokud fakt nejseš soutěživý dravý typ, kterýmu dělá dobře, že může něco prodat, tak to pro tebe bude tvrdý. Podle mě je nejlepší začít na pasivu a až tohle všechno zvládneš a osvojíš si komunikaci, nabydeš jistotu, je dobrý přejít na aktivní prodeje. Ale můžeš mít štěstí na dobrý projekt. Já jsem dělala na aktivu tři týdny, volala jsem lidem kvůli kreditním kartám a odešla jsem. Ale každopádně, zkusit to můžeš, získáš zkušenosti. Projekty jsou různý, produkty jsou různý a pracoviště taky. Nebo třeba můžeš začít na jednom projektu, který ti úplně nemusí sedět, ale potom se třeba můžeš přeřadit jinam, kde ti to bude vyhovovat. Nejvíc je to všechno o lidech. Takže určitě do toho jdi, vyzkoušej a uvidíš. Když už nic, můžeš si přidat do životopisu prodejní zkušenosti a praxe v jednání se zákazníkama. Držím pěsti