Tragiko,
ale s tím já souhlasím.
Ty jsi ve svém předchozím příspěvku psala o jednom předmětu a že se rodič může utěšovat tím, že má dítě vola na jeden předmět - čili jeden předmět se dá s dítětem např. doučit.
Příklad: Dejme tomu druhý stupeň a dítě toho vola má na matiku. Tady si myslím, že se matika dá po večerech s dítětem doučit, i když učitel neučí, popř. se dá dítěti zaplatit doučování. (samozřejmě že nejlepší varianta je, že dítě žádný vůl neučí, že
)
Ovšem na prvním stupni má dítě většinou vola na všechny předměty (a já nespecifikuji první, druhou, třetí...třídu). Ze své zkušenosti vím, jak je náročné toho vola na téměř všechny předměty mít. S dítětem jsem po návratu ze školy doháněla všechny předměty, kromě té AJ a Př /na to mělo dítě jiné vyučující/. Utěšovat se tím, že dítě bude mít vola pouze na jeden rok nešlo, třída ho měla mít roky dva a to téměř na všechny předměty. Po celém podzimu, kdy jsem dítě ze všech předmětů doučovala sama doma
jsme volili tedy variantu úkrok stranou
= přendání dítěte do jiné třídy.
Doučovat dítě i méně jak celý jeden vyučovací školní rok a to všechny předměty prostě nejde, nám ten podzim /září-prosinec/ opravdu stačil
. Mluvím o své zkušenosti, nám to prostě nešlo, dítě se ve škole neučilo, po návratu domů dřelo, nechodilo ani ven apod.