Přidat odpověď
Je to podivné, každopádně reklamaci na ztracený balík může paní podat ihned! A ta se samozřejmě pak nějaký týden řeší! Ale jestli reklamaci podala, měla by pošta kontaktovat i tebe, jako adresáta na balíku, s potvrzením o obsahu balíčku!
Určitě si zajdi na poštu a zkus podat reklamaci i ty, na ztracený balíček, dle podacího čísla! Je tedy otázka, zdali to podací číslo balíčku byl vůbec balíček pro tebe!
A paní samozřejmě uháněj telefonicky i mailem, klidně pohroz i ČOI, jak radí holky!
Někteří nepoctivý internetoví prodejci mi občas pěkně zvednou mandle! Já sama něco málo prodávám, ale tohle bych si k zákazníkům nikdy nedovolila! Pokud se ztratí balíček, tak posílám hned nové zboží a ztrátu si s poštou dořešuji už sama!
Předchozí