| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Holky, moc vám všem děkuji za reakce. Ten dnešní pohovor mne fakt zdrbnul, já vím, že hledání práce je běh na dlouhou trať... ale copak je člověk v pětačtyřiceti už odepsaný?
Kerevtko, o tom podrazu na tebe jsem četla a chápu tě, jak ti muselo být. Ona se ta slušnost opravdu někam vytratila.
Mamčo, hrůzu z řízení auta mám taky (i když v životopisu uvádím "řidičský průkaz skupiny B" :-)). Děti mám "jen" tři, po návratu z mateřské jsem si taky užila svoje, při mateřské jsem si udělala rekvalifikační kurz účetnictví. Jenže bez praxe je mi nanic. Pro živnosťák mi praxi u mých OSVČ uznali, ale zaměstnavatele to, že dělám "papíry" nějakým drobným podnikatelům nezajímá. A zkoušela jsem rozhodit inzeráty, že povedu účetnictví - odezva taky žádná. Dneska si to asi taky každý raději udělá sám, stejně jako provozní (jak psala Krevetka).
Ve spoustě věcí ohledně počítače jsem samouk, ale nikdy jsem se nenaučila psát všemi deseti.
Bez vypínače - podporu manžela taky nemám, už přes rok spolu nežijeme, peníze nám sice dává, ale vyslechnu si o nezodpovědnosti a neschopnosti až až.
Já vím, že v tom nejsem sama, vím, že hledání práce je běh na dlouhou trať. Ale je to opravdu demotivující, člověk si připadá zbytečný.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 0+8= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.