Prosím o radu. Zítra uplyne měsíc, co jsem reklamovala zboží. Pokud dnes nikdo nezavolá, že je reklamace vyřízená, zítřkem uplyne reklamační lhůta. Zboží jsme reklamovali poprvé jako špatně fungující. Cena výrobku je přes 1300kč, pro mě nikterak malá částka. Na co mám nárok po uplynutí měsíční lhůty na vyřízení? Můžu požadovat vrácení peněz? Díky!
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.