Přidat odpověď
To je právě ten problém, ne každý prodejce je solidní (ono i naopak - může se i stát, že si něco v balíku rozbije neopatrností příjemce sám a pak to svádí na dopravce - tohle samozřejmě nemyslím na zakladatelku). Ono je to ale podobný i v normal obchodech např. s elektronikou. Před týdnem jsme si kupovali ledničku, domů ji dovezli (pracovníci toho kamenného obchodu), jenže - nová lednice se nemá několik hodin po přepravě zapínat /kvůli chladícímu médiu/. Čili - lednici jsem zaplatila a věděla "prd", jestli bude v pořádku nebo ne (naštěstí se zdá vše OK, ale taky nevím jak bych reklamovala závadu, u které by se mohlo zdát, že jsem ji mohla způsobit i sama). Podobné je to i u jiného zboží...
A k té poště - vím, že je to jen u balíků, které mají poškozený obal (tady se to zkontroluje s pracovníkem pošty, zda např. něco nechybí).
Zajímá mne, jak nakonec zakladatelka dopadne... Držím palce.
Předchozí