| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Tak nějak podobně - vyslovit cca na 18-ti měs., poznal je určitě už dřív, to jsem si jistá.
1-íja, 2-déja, 3-ti, 4- tyta, 5-pupa a tak dále~t~

Hlavně proto, že cca od 12-ti měs. mi na pěnovém puzzle s písmeny a čísly ukazoval jednotlivá čísla a písmena a nepřejte si vidět to vztekání, když jsem přiblble opakovala číslo, číslo, písmeno písmeno - on viděl, že je tam jiný obrázek a nechápal, že mu doblba opakuji pořád jen číslo, číslo...- měla jsem tehdy naivní názor, že tohle se děti učí až ve škole, přece....

U písmen to bylo stejně a ve stejnou dobu - v podstatě se na nich naučil mluvit - M-máma, B-bába, a-auto... strašně ho to bavilo
Od 15 měs do cca 2 let mě nutil kreslit písmena a čísla namísto obrázků - mám schovanou spoustu kartiček, kde jsem mu levou rukou kreslila čísla a písmena, když jsem se ho snažila pravou rukou nakrmit (jídlo ho nikdy moc nebralo).
Zpočátku jsem já psala a říkala to nahlas, pak už to bylo tak, že on říkal a já musela psát~8~

Počítat do 15-ti 20-ti zvládal tak kolem 2,5 roku - počítali jsme v zimě vrány na stromech ...:)

Psát čísla a písmena spíš tak kolem 3tího roku - kreslení ho zas tak moc nebere, vyjma čísla "4" - nevím proč, ale čtyřku prostě děsně miluje, líbí se mu - doufám, že než půjde do školy, tak ho to pustí...

před druhými narozkami jsme zas jeli v dopravních značkách a značkách aut - stáli jsem u silnice a on vykřikoval, co právě jede v dálce za auto - "fabika, ochavijka, fiat, mecedes, opl,..." poznal to už z dálky podle kastle... krátce po druhém roku přidal barvy, takže to byla "fábika modá", "fod žutej" atd. (Kámoš je z něj dodnes vedle a kdykoli se Kubča objeví v jeho blízkosti, zkouší ho, jestli ty auta ještě umí:)

před třetím rokem ho chytli dinosauři, tak dostal atlas s cca 60-ti druhy a všechny se je tehdy naučil nazpaměť) - pravěk ho dosud nepustil...

Ve školce se tohle celkem zastavilo - procvičuje si totiž mozek v sociální sféře a učí se tam hrát si ...~g~

před pátým rokem věku pochopil spojování písmen ve slova a dokáže si přečíst, co potřebuje - samostatně číst ho ale nebaví (úplně si do něj dokážu vžít, já měla obdobné pocity u čtení cca v 1., 2. třídě~b~ - sice jsem přečetla všechno, co se po mě chtělo a byla jedničkářka, abych si ale vzala sama knížu, to ne- změnilo se to až tak ve 3-tí třídě- od té doby jsem knihomol)

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 7+2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.


(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.