Přidat odpověď
Lenko ještě poslední věc:
v privátním sektoru klientský přístup je, protože pacient přináší peníze, pokud se blbě chová poskytovatel, klient může jít jinam-
asi horší je to v nemocnicích, ale podle mě se to hodně zlepšilpo. možná já svůj postoj čerpám z toho, že si vážím práce zdravotníků a jsem jim vděčná za to, že se o mě jako o pacienta starají. možná mám trochu jako kolega protekci a starají se o mě lidé, které já si vyberu, ale střednězdrav. personál si nevybírám a taky se ke mě většinou chovají slušně.
jsou naprosté výjimky a ty věci, které se dají vyktnout nepovažuju za tak zásadní, abych je tady zmínila.
chápu , že někdo může mít zkušenost jinou, chápu a souhlasím s tím, že vztah má být klientský a že asi větší chyba je na straně poskytovatelů než klientů,, ale znovu trvám na tom, že je třeba začím u sebe.
dívám se na to tak možná proto, že já si opravdu dávám vleký pozor na to, jak se chovám, protože ve skutečnosti pacient oceňuje možná víc to, jak se člověk chová než to, jak moc mu pomůže (to druhé považují mnozí za samozřejmost -a oprávněně).
už to tad yněkdo zmínil, ale možná zdravotníkům vadí právě to, že to, že někomu pomůžou je bráno jako samozřejmost a poděkovat přijde málokdo, ale stěžovat si přijde každý ihned a s patříčným křikem. a když ne písemně nebo na právní oddělení, tak aspon na netu.
a to mi přijde trochu líto.
ne kvůli mě, ale třeba kvůli těm PA
Předchozí