Přidat odpověď
kytko, taky naposled: když jsem já pracovala ve službách, tak jsem neočekávala, že mi někdo přijde speciálně poděkovat a pošle mi kytku. Poděkovali jsme si navzájem při placení objednávky.
Když si něco koupím v obchodě, tak se tam taky za 14 dní nevracím.
Problém je, že v nemocnicích pacienti nedávají peníze z ruky do ruky ošetřujícímu lékaři a lékaři mají tudíž pocit, že dělají za jiný peníze než za peníze pacientů.
Kdyby při odchodu alespoň pacient dostal do ruky od lékaře (ne od nějaký pani v pokladně) účet, kde by bylo rozepsaný, co mu bylo uděláno a za kolik peněz a ten účet by si před lékařem přečetl a podepsal a odnesl si ho k proplacení na pojišťovnu, tak by to vztahy velmi vyčistilo. Pacient by viděl, kolik úkonů za jeho nemocí je a lékař by viděl pacienta víc jako klienta, kterej financuje jeho plat.
Nicméně v Německu se taky neplatí při odchodu a ta slušnost funguje...
Předchozí