Jo tak to souhlas. Já nepochopila, že ti jde o pořadí v osnovách. Holt to je ta nevýhoda osnov - to diktování, kdy co se má učit. Ono nejde jen o to, že Tobě to přijde divně uspořádaný, ale i o to, ža každý dítě to potřebuje jinak, protože holt žádný dvě nemyslí stejně... Mně teď jedna maminka ukazovala "správný pořadí jak učit násobilku". Bylo tam že se začíná násobilkou deseti, pak myslim pěti atd. a ptala se mě, zda to dělám stejně. A já na ni, že ne, protože ji (násobilku) neučim vůbec odděleně
Učim nejdřív ten samotnej princip, že jde o opakovaný sčítání, čili děti hned při seznámení s násobilkou počítaj najednou cca násobilku jedný až pěti, protože se učí, že třeba 3x4 je 4+4+4, a to prostě spočítat umí.
Naštěstí Ty se na nějaký pořadí klidně můžeš vykašlat a dělat si to po svym. A já zatim taky