Přidat odpověď
Jo a to pamětný učení pak probíhá tak, že si přečte příklad, spočítá výsledek a otočením kartičky zkontroluje. Pokud má správně, dá kartičku na kupičku doprava, pokud špatně, dá ji doleva. Když skončí, vezme znovu vše zleva a jede zase - dokud nejsou všechny vpravo.
Pak jsou děti, který si fixujou spíš násobkový řady (3,6,9,12,15,18 atd.), takže když se jich zeptáš na 6x3, tak si řeknou tu řadu. Je to rychlejší, než opakovaný sčítání, ale i tady je cílem, aby se to zautomatizovalo, páč když pak musej násobit pod sebou - třeba
1558
. 59
_____
tak si musej hlídat ještě kolik jednotek či desítek se přesouvá a kdyby ještě dopočítávaly násobilku opakovaným sčítáním, tak než se něčeho dopočítaj, zapomenou ty přesuny.
Předchozí