Přidat odpověď
Hlavně mluvit srozumitelně. Mě už několikrát volaly různí lidé, který v telefonu nebylo absolutně rozumět - buď měli nějakou řečovou vadu, nebo mluvili příliž rychle a to jsem vážně nevěěla, jestli je to někdo z banky, práce, nebo reklama...
Takže srozumitelně a vklidu - když si Tě někdo bude chtít vyslechnout, vyslechne Tě i když nebudeš mluvit jako kulomet. KDyž Tě někdo nebude chtít poslouchat nebude tě poslouchat ani kdybys mu to zaspívala!
Jinak většinou tot odmítám, protože téměř vždy volají tito lidé v dobu kdy - vycházím/vcházím s kočárkem domů ebo přebaluji malého nebo kojím nebo vždyvnevhodnoudobu :-D
Takže většinou to zvednu, řeknu ať zavolají později, že nemám čas a položím - někteří dokonce volají později :-D
Předchozí