Ze začátku jsem volala stylem, Dobrý den, jméno, společnost, máte na mě chvíli čas??? Odpověd : ne, už jste mi volali. Druhá? típnutí§ Třetí: vynadání Čtvrtá: super příjemný člověk.....
Postupem jsem otrnula, získala další zkušenosti jak měnit styl hovoru a nabídku už podle prvního slova zákazníka.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.