Ahoj, nemáte někdo zkušenost, jak postupuje IKEA při vyřizování reklamací, pokud nejde provést výměna např. nábytku z důvodu, že už se nevyrábí a nedodává? Řeší to IKEA i formou nějaké finanční náhrady - kompenzace? Nevíte? A druhý dotaz: vždy jste s reklamací v této společnosti uspěli nebo někdy (a kdy?) také ne? Díky za postřehy .
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.