| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k článku Co bychom měli vědět o planých neštovicích

Ahoj maminy, čtu tady různé názory a vůbec nezávidím mamince, která zde žádala o radu a dočkala se KRITIKY! Měli jsme přes svátky návštěvu a jejich chlapec se třetí den osypal- diagnoza NEŚTOVICE. Když přijeli z pohotovosti, první slova byla:" asi nás zabiješ!!" Nezabila a byla jsem celkem ráda. Už mě totiž napadlo, že starší syn půjde od září do školy a kdyby měl neštovice třeba v první třídě, hůř by se mu to dohánělo. Myslím tím učení. Vím,není to tolik podstatné, přesto jsem ráda, že se SNAD taky osype. Sice to asi čeká i mladšího, dvouletého syna, což bude asi horší, co se mazání týče. Takže čekáme... Nicméně jsem taky uvažovala, co teď...Počítala jsem s tím, že nepůjde do školky, nepustila jsem ho za kamarádem. Každého kolem jsem varovala. Nedalo mi to a přesto, že je neděle večer, zavolala jsem naší dětské lékařce. Ta mi řekla, že syna mám do školky klidně poslat, že to nemusí vůbec dostat a i kdyby, tak se nic neděje. Neštovice se tady teď mírně vyskytují a děti je stejně dostanou; málokdo se tomu vyhne a kdo ví co je lepší..Takže sice nesouhlasím s tím, aby nemocné dítě chodilo do kolektivu-ale vím, co to je vyzvedávat syna ze školky a mít doma nemocné druhé dítě. My naštěstí máme poblíž babičku, ale ne všichni mají tu možnost. Ale držet doma 14 dní ještě "nenakažené" dítě je nesmysl!!! S tím slunkem jsem to taky slyšela, pravý důvod nevím, ale jeden z důvodů může být i ten, že se dítě zpotí a svědění může být intenzivnější. Tohle vše jsou ale mé názory a rozhodně je nikomu nevnucuji. Na neštovice se "těšíme"!! Jana

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: NeregistrovanýRegistrovaný
Jméno: (třeba :Lenka Nová, tři dospívající dcery)

E-mail (nepovinné)

Upozornění: u příspěvků neregistrovaných uživatelů jsou zveřejňovány IP adresy. Vaše IP adresa je 10.80.2.253
Název:

Text: