No, jestli se dostali nebo nedostali z šestiletýho česko-španělskýho na čtyřletý se přít nebudu, o tom samozřejmě nic nevím, ale každopádně i kdyby ne, tak to nevypovídá nic o úrovni ostatních předmětů. Protože na čtyřletý se dělaly přijímačky pouze z OSP, které spíš vypovídají o všeobecné a řekla bych vrozené inteligenci dotyčného a ne o tom, co má kdo našrotíno. Taky je možný, že díky tomu, že ten čtyřletý je dost z ruky, tak třeba přijímačky udělali někde jinde blíž a sem to už pak ani nezkoušeli.
Každopádně, letos se na česko-španělský šestiletý dostala moje dcera a pokud by bylo šrocení ostatních předmětů na úkor cizího jazyka, tak by mi to možná ani tak nevadilo, možná naopak, jazyky je asi to nejcennější a nejvyužívanější z toho, co jsem se na škole učila já. Jak už tu psala Federika, když už se bude učit nesmysly v chemii, tak aspoň se u toho naučí i španělsky